FAQ

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij verwerken onze bestelling meestal erg snel. Als u uw bestelling wilt annuleren verzoeken wij u om ons zo snel mogelijk een berichtje te sturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, het is momenteel helaas niet mogelijk om uw bestelling bij ons te wijzigen.

Kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Ja. Heeft u een winkel of webshop en wilt u bij ons inkopen? Dat kan! Stuur ons een e-mail op JamCommerceNL@Gmail.com met uw bedrijf informatie.

Hoe zit het met de retourbeleid?

Retouren kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst. Neem contact met ons op om de beste mogelijkheden te bespreken.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons betalen met IDeal, Maestro card, iPay, BankContact, Mastercard, American Express en Paypal.

Wie betaalt de retourkosten?

Afhankelijk van de reden van de retour vergoeden wij soms de retourkosten. U kunt denken aan een verkeerde levering of een defecte of incomplete product.

Ik ben Vegan, kan ik de producten ook gebruiken?

Al onze producten zijn vegan en zonder e-nummers of andere toevoegingen. Bij twijfel mag u gerust contact met ons op nemen.